närtidenstannar.blogg.se

Denna blogg kommer i största del handla om sorgen efter min älskade sambo Nisses bortgång 1 September 2014 och hur livet måste gå vidare.

Oj va tiden går :)

Publicerad 2016-02-04 10:47:37 i Allmänt,

Nu var det nog dags att blogga igen:) Nytt år...redan 2016....va tiden går?!
 
Min Alex har sålt sin gård och vi är nu sambos sen en tid tillbaka på riktigt, känns helt underbart:) Visionen är fortfarande att hitta en gård:)
 
Annars är allt som vanligt, nästa vecka går jag ner 5% och kommer då jobba 85% med 90 i grunden, känns riktigt skönt med kortare dagar o förhoppningsvis mer ork.
 
Är ledig tre dagar nu, jätteskönt och välbehövligt då jag känner mig ur gängorna. ..känner mig trött och likgiltig, saknar Nisse och allt sen 1 september 2014 rullar runt i huvudet..får upp bilder...händelser...hur man kände/känner. ...det tar så dant på krafterna att man blir så trött och humöret blir där efter, det är sånt man får leva med efter en sådan mardrömshändelse...
 
Tur att jag har min älskade Alexander då ♡♡
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela