närtidenstannar.blogg.se

Denna blogg kommer i största del handla om sorgen efter min älskade sambo Nisses bortgång 1 September 2014 och hur livet måste gå vidare.

Plötsligt händer det...

Publicerad 2015-10-15 09:49:51 i Allmänt,

Nu är det hög tid att uppdatera bloggen då det hänt mkt i mitt liv:)
Livet efter Nisses död måste gå vidare vare sig man vill eller inte....och i våras tog livet en total vändning då Alexander kom in i mitt liv ( egentligen har vi känt varandra länge fast som vänner) Men som sagt i våras ändrades känslorna från vänskap till något djupare..... jag var egentligen inte beredd på det. Men jag började må mkt bättre i mig själv och började sakta öppna min dörr igen som varit låst...och då fanns Alex helt enkelt där :)
 
Vi har nu varit ett par ca 4 snart 5 månader och det känns helt underbart...han är min pusselbit <3
Sorgen och saknade efter min Nisse kommer ALLTID finnas där...men jag älskar honom och Alex lika mkt...jag brukar säga att Nisse är min ängel i himlen och Alex min ängel på jorden <3
 
Jag ser mkt ljust på framtiden och Alex och hans dotter Emilia ( som han har varannan vecka) kommer vartefter flytta in hos mig och tassebarnen i Petersborg....och våran vision är att hitta en mindre gård där vi kan ha våra hästar tillsammans <3
 
 

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2015-10-15 13:04:02

Så otroligt kul och glädjande att läsa. Njut av din ängel och våga älska en ny. Ni kunde inte passa bättre ihop. Kram

Postat av: Carita

Publicerad 2015-10-15 13:32:33

Det är ju så underbart härligt❤️❤️
Ni är verkligen som gjorda för varandra❤️❤️

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela