närtidenstannar.blogg.se

Denna blogg kommer i största del handla om sorgen efter min älskade sambo Nisses bortgång 1 September 2014 och hur livet måste gå vidare.

full fart....

Publicerad 2015-05-05 10:05:42 i Allmänt,

Igår och idag är ledig dag efter jobbhelg...sååå skönt!men det finns att göra ändå..
 
Igår fixade pappa o jag sommarhagen till grabbarna i Svederna...på lördag flyttar jag dom och det ska bli sååå roligt! Få rida på sina älskade ridvägar man ridit mycket på förr:) På em /kvällen körde jag,brorsan och barnen hö...som avslutades med kvällsfika hos mig o tassebarnen:)
 
Idag ska grabbarna vaccineras...veterinären ringer en halvtimma innan han kommer...kan bli när som....så gäller att hålla sig i närheten:) Sen måste jag åka o hämta ut avmaskningsmedel till dom med.....så ja...dessa lediga dagarna går åt till djuren:)
 
 
 
Annars rullar dagarna på...det måste dom....men ibland faller det över mig att det var inte såhär mitt liv skulle se ut....jag har så svårt att acceptera mitt nya liv utan Nisse....jag vill inte....han fattas mig dag som natt♥♡♥ Nu den 7 Maj skulle han ha fyllt 29...en födelsedag han aldrig fick uppleva......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela