närtidenstannar.blogg.se

Denna blogg kommer i största del handla om sorgen efter min älskade sambo Nisses bortgång 1 September 2014 och hur livet måste gå vidare.

Födelsedag..

Publicerad 2015-05-07 20:22:01 i Allmänt,

Idag är det en fruktansvärt tung dag.....idag skulle min älskade Nisse ha fyllt 29....en födelsedag han aldrig fick uppleva...det gör ont i hela mig....
 
jobbdagen har varit lång och tung....men jag kämpar på....
 
avslutade kvällen på bästa sätt....i stallet hos mina älskade hästar....de fick storpyssel och tvättade svansar:) Jag hade även intaget så tog in de andra hästarna med:)
 
Snart är det lördag....som jag längtar till att flytta grabbarna♥
 
 
 Grattis älskling....saknar och tänker på dig dag som natt varje dag...du fattas mig♥♡♥

Kommentarer

Postat av: Vg

Publicerad 2015-05-07 21:16:22

❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela