närtidenstannar.blogg.se

Denna blogg kommer i största del handla om sorgen efter min älskade sambo Nisses bortgång 1 September 2014 och hur livet måste gå vidare.

solsken...

Publicerad 2015-03-18 12:13:25 i Allmänt,

Idag är det riktigt härligt väder ute,det ger lite energi....så mkt energi att jag tog tag i kontoret...rensat papper...betalat räkningar och satt in viktiga papper i pärmar,Nisse hade jättebra ordning bland alla papper...jag tänker inte vara sämre:) Mitt i allt hittade jag världens finaste penna...mitt hjärta tog ett extra slag...
 ♥♥
 
Idag är det kvällsjobb till 21 som gäller.....så det blir att sätta sig på altanen med en kopp te och tassebarnen och njuta innan jobbet♥
 
Igår hade vi 3 årig förlovningsdag.....kvar är jag med två ringar.......jag behöver nog inte beskriva känslan :'(
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela