närtidenstannar.blogg.se

Denna blogg kommer i största del handla om sorgen efter min älskade sambo Nisses bortgång 1 September 2014 och hur livet måste gå vidare.

orken är bortblåst...

Publicerad 2015-03-22 18:27:13 i Allmänt,

Den här jäkla magsjukan tog bort min lilla gnutta energi totalt...
 
Sen i torsdags har jag med undantag för hästarna och hundarna legat och sovit eller bara legat i soffan som ett vrak och gråtit....det enda jag tänker på när jag går upp på morgonen är att måtte det snart bli kväll så man får gå och lägga sig....
 
för visst är det lättare att sova bort bekymmer....
 
det värsta är att jag drömmer massor om Nisse nu....på både gott och ont......det gör ont att vakna och inse att det var en dröm....
 
 Allt jag vill är att må bra....det gjorde jag verkligen med dig mitt hjärta ♥♡

Kommentarer

Postat av: Vg

Publicerad 2015-03-22 20:34:23

:( <3 <3 <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela