närtidenstannar.blogg.se

Denna blogg kommer i största del handla om sorgen efter min älskade sambo Nisses bortgång 1 September 2014 och hur livet måste gå vidare.

Mina älskade djur♥

Publicerad 2015-03-12 20:19:05 i Allmänt,

Tänkte göra en presentation av mina underbara djur♥
 
 Ronja (till vänster) Är en jämthundsflicka på 6 år...henne har vi haft sen hon var valp:) Till höger har vi Smilla,det är Ronjas mamma...även hon är en jämthund på 11 år:) henne har vi haft i tre år...med dom i huset behöver man aldrig känna sig ensam,de är ett stort stöd och finns alltid där♥♥Nisse jagade mycket med dom,numera är jakten slut för båda och de gillar läget jättebra som skönt är...
Här har vi Lindmarkens Elrigo,han är en varmblodsvalack på 6 år,honom har jag haft i drygt 2 år:) Han hade en kort karriär som travhäst,men är numera ridhäst på heltid:) Är väldigt pigg och vaken kille♥
 
Lucky Pamir eller LP som han kallas är en varmblodsvalack på 19 år,honom har jag haft i 6 år. Jag både kör och rider honom när han är igång,just nu vilar han:) Denna kille betyder allt för mig♥ En jättesnäll,trygg och klok kille♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela