närtidenstannar.blogg.se

Denna blogg kommer i största del handla om sorgen efter min älskade sambo Nisses bortgång 1 September 2014 och hur livet måste gå vidare.

Magsjuka...

Publicerad 2015-03-21 14:55:10 i Allmänt,

Hualigen vilken magsjukeepidemi det är på jobbet...jag blev sjuk i torsdags men är inte hundra än:/ är riktigt trött och orkeslös och matlusten är helt borta....har ätit en måltid på tre dagar....
 
När man har soff/sängläge hinner man tänka mkt....mina tankar och saknad går till Nisse....jag vill att han ska vara här hos mig....pyssla om mig och tassebarnen.....känner mig så otroligt deprimerad....inget känns kul :( Hade jag inte haft mina älskade djur hade jag nog bara legat....usch...måtte det vända snart.....vill bara vara glad och må bra igen...nu är allt bara svart.....
 
laddar för en tripp till affären....sjuk eller inte ..handla måste jag.....
 
 
 Om du ändå var här hos mig min älskling ♥♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela