närtidenstannar.blogg.se

Denna blogg kommer i största del handla om sorgen efter min älskade sambo Nisses bortgång 1 September 2014 och hur livet måste gå vidare.

Lite ledighet...

Publicerad 2015-03-16 16:33:49 i Allmänt,

Idag hade jag ett jättebra samtal med min chef,och vi kom överens om att jag blir hemma från jobbet hela nästa vecka för att bara va....det blir steg nr 1 för att ta mig upp...det känns bra...
 
Jag har även börjat sätta igång hästarna efter nästan 7 månaders vila,känner mig i dagsläget peppad till det:) Tror det är nyttigt och bra att ha ett mål....ett steg i taget:)
 
Nästa helg åker jag iväg med min älskade syster på en roadtripp till Ullared...det ser jag verkligen fram emot...skönt att komma iväg lite:)
 
 
 
Mitt allt och andra halva ♥♡
 

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2015-03-16 17:09:13

En mycket klok chef. Det du går igenom tar tid. Skönt att du börjar sätta igång hästarna igen och att det känns bra.💖

Postat av: Emma Johansson

Publicerad 2015-03-16 20:30:02

Det gör du rätt i Ida. Var rädd om dig! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela