närtidenstannar.blogg.se

Denna blogg kommer i största del handla om sorgen efter min älskade sambo Nisses bortgång 1 September 2014 och hur livet måste gå vidare.

Drömmar...

Publicerad 2015-03-12 16:28:41 i Allmänt,

 
Häromdagen drömde jag en dröm jag inte vet om den var sann eller inte...
 
Jag drömde att jag stod ute på grusgången....så kommer Nisse gåendes rakt mot mig...han säger inget utan bara ler....jag vart så chockad och sa :Är inte du död? Då höll han om mig hårt och länge....tittade på mig och log....vände sig om och gick..sen var han bara borta....
 
Det kändes så verkligt....kanske han hälsade på för att säga att han har det bra där han är? Vad vet jag.....det kändes fint ♥ Att få vara i hans famn igen...om så bara för en stund....
 
Dagarna går.....det är riktigt fint vårväder nu men blå himmel och sol....både jag och mina älskade djur njuter♥ Jag brukar sitta på altanen medans tassebarnen ligger på gräsmattan....det känns bra....
 
Jag känner mig trött...så obeskrivligt matt och trött...hela tiden....de långa jobbpassen tar på krafterna...krafter jag inte har....mina djur ger mig energin att orka alla måsten......det kommer bättre tider det vet jag......men inget kommer någonsin mer bli sig likt efter att min Nisse slets ifrån mig.....
 
 

Kommentarer

Postat av: Malin Edström

Publicerad 2015-03-12 17:31:21

Ja så är det❤️ Det var hans sätt att visa dig att du gör ett bra jobb med allt. Skönt att få känna armarna omkring dig, även om det var en dröm. Drömmar kan vara verkliga❤️

Postat av: Vg

Publicerad 2015-03-12 19:38:58

Ja det tror jag. Det är nog hans sätt att visa sig för sig. Och jag kan tänka mig att det är blandade känslor för dig <3 Men det lät som en väldigt fin dröm hjärtat.
Kramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela