närtidenstannar.blogg.se

Denna blogg kommer i största del handla om sorgen efter min älskade sambo Nisses bortgång 1 September 2014 och hur livet måste gå vidare.

Ledig helg...

Publicerad 2015-04-10 18:13:56 i Allmänt,

Nu väntas ledig helg,så himla skönt och välbehövligt!
Idag var mamma och Wilma med till stallet,Wilma red LP,jag tömkörde Elrigo och mamma gick med hundarna...underbart väder och så mysigt att alla mina fyra djur var med...det värmde mattehjärtat♥♡
 
Ikväll åker jag till stallet och bara pysslar och kopplar av...när jag är där är allt som vanligt...jag låtsas det ialf....idag har jag mött flera kollegor till Nisse i deras jobbarbilar....det hugger alltid till lite extra i hjärtat..jag saknar honom så fruktansvärt mkt....♥♡
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela