närtidenstannar.blogg.se

Denna blogg kommer i största del handla om sorgen efter min älskade sambo Nisses bortgång 1 September 2014 och hur livet måste gå vidare.

Funderar...

Publicerad 2015-04-17 19:32:08 i Allmänt,

Fredag kväll....varit ledig torsdag och idag,så skönt för imorgon kl 7:00 börjar jobbhelgen igen...
 
Ligger i soffan o funderar på hur Nisses och mitt liv hade sett ut nu om han fortfarande fanns kvar....jag hade förmodligen fortfarande jobbat natt,det går inte nu när jag är själv med tassebarnen♥ Han hade lugnat ner sig lite med jobb och börjat med sin utbildning som besiktningsman på byggen....åååå vad jag vill spola tillbaka tiden och ha det som vi hade...
 
Nu bara går dagarna vare sig man vill eller inte med en olustkänsla i kroppen och en inre smärta....allt känns så olustigt och tårarna slutar aldrig rinna...
 
 
 
Mina tre älsklingar♥♥♥.....
 
Jag och tassebarnen saknar dig något enormt Nisse♥♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela