närtidenstannar.blogg.se

Denna blogg kommer i största del handla om sorgen efter min älskade sambo Nisses bortgång 1 September 2014 och hur livet måste gå vidare.

Drömmer...

Publicerad 2015-04-29 20:12:33 i Allmänt,

Häromdagen drömde jag om Nisse igen....jag drömde att vi låg i sängen och myste och lyssnade på musik....så reste han på sig för att byta låt....då säger jag: Nisse....du har juh varit död i snart 8 månader...när slutar det göra ont? Han tittade mig rakt i ögonen....då vaknade jag av att jag grät.....
 
Pratade med svärmor häromdagen...det känns så skönt att vi har bra kontakt...jag kan prata med mina vänner om hur jag mår och känner mig...men är det några som verkligen förstår så är det Nisses familj eftersom de går igenom exakt samma helvete....
 
Visst har jag givetvis bra dagar med...det måste man ha för att orka....på jobbet har jag oftast roligt och skrattar....jag är juh sådan som person...öppen, social och har nära till skratt....jag tror att det hjälper mig mycket i detta sorgearbete att jag är sådan som person.....och att få skratta hjälper till på vägen :)
 
 Jag o svägerskan <3
 
Jag och svärmor på Irland <3
 
Min älskade ängel och våran Ronja när hon var valp <3
 
Husse och mattes knähund <3
 
Äter ostbågar med husse<3
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Karolin Wahlman

Publicerad 2015-04-29 20:53:03

Vilka fina bilder! Klart du måste få skratta när du lever i en djup sorg och saknad. Vilken fin dröm. Det var inte så länge sen jag också drömde om Nisse. Allt var galet verkligt och jag kände verkligen hans närvaro. Han finns där någonstans tyvärr alldeles för långt borta från dig. Varma kramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela