närtidenstannar.blogg.se

Denna blogg kommer i största del handla om sorgen efter min älskade sambo Nisses bortgång 1 September 2014 och hur livet måste gå vidare.

Äntligen fredag..

Publicerad 2015-04-24 19:37:18 i Allmänt,

Äntligen fredag och ledig helg.... veckan har gått i 210...långa arbetsdagar...och efter jobbet ska djuren ha sitt...är helt slut...
 
Förut rasade allt och sorgen sköljde över mig...tårarna tog aldrig slut....fy vad jag saknar min älskling...
 
Alla hans kläder och saker ligger där han lämnade dom....tom hans väska han hade med på jakten ligger ouppackad...jag har ingen ork att ta tag i det...det känns som att bestiga ett berg....jag tar en dag i taget...
 
I helgen ska jag göra det som faller mig in och bara koppla av....på söndag ska jag o pappa till Svederna o röjja i stallet o kolla över hagen som grabbarna ska gå i över sommaren :)
 
 
Ett liv utan dig är tomt och tufft....skulle göra vad som helst för att få tillbaka dig...mitt liv..mitt allt♥♡♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela