närtidenstannar.blogg.se

Denna blogg kommer i största del handla om sorgen efter min älskade sambo Nisses bortgång 1 September 2014 och hur livet måste gå vidare.

7 månader...

Publicerad 2015-04-02 10:20:14 i Allmänt,

Igår var det 7 månader sedan min andra hälft och livs kärlek lämnade oss.....saknaden blir inte mindre och jag saknar honom dag som natt 7 dagar i veckan♥
 
Sorgarbetet går väldigt upp och ner....men just nu känner jag att det är på god väg uppåt...det känns skönt:)
 
Idag har jag varit hos tandhygienisten...världens bästa om ni frågar mig,det var som spabehandling för munnen:) den andra jag haft har varit så hårdhänt att jag haft ont ett par dagar....men nu känns det inget:)
 
Påsken står för dörren....den kommer jag spendera på jobbet...känns bra eftersom jag bara vill hoppa över alla högtider det första året utan min kärlek♥
 
Förra helgen var jag och min älskade syster i Ullared och shoppade och bodde på hotellet...det va så himla skönt att byta miljö och hitta på något kul!:)
 
Jag ska nog styra kosan mot småland vartefter till Nisses bästa kompis för att komma från vardagen en stund....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela